Regulamin Forum i zasady korzystania z forum

Przed rozpoczęciem korzystania z forum prosimy zapozanć się z jego Regulaminem. Łamanie Regulaminu może doprowadzić do usunięcia Twojego konta, a łamanie Złotych Zasad na pewno do tego doprowadzi.
Ostatnia aktualizacja 15 stycznia 2019

Moderator: FLS

admin
Site Admin
Posty: 17
Rejestracja: pn mar 20, 2017 8:12 am

Regulamin Forum i zasady korzystania z forum

Post autor: admin » pn mar 20, 2017 8:12 am

Wersja Regulaminu: 1.1.0
Ostatnia aktualizacja Regulaminu: 15.01.2019

ZŁOTE REGUŁY
Złamanie, którejkolwiek z poniższych Złotych Reguł oznacza automatyczny ban (usunięcie wszystkich postów użytkownika, usunięcie konta, blokada adresu IP i adresu e-mail). Zasady są proste i przejrzyste. Prosimy o ich bezwzlędne przestrzeganie.
1. Na Forum Otwartym obowiązuje całkowity zakaz reklamowania serwerów cccam i/lub podawania w postach linków do ofert serwerów/dawców cccam.
2. Na Forum Otwartym obowiązuje całkowity zakaz proszenia o podesłanie / udostępnienie list kanałów. Listy kanałów dostępne są tylko dla użytkowników VIP. Nie jesteś VIPem, nie masz dostępu do listy kanałów i "proszenie o podesłanie listy" skończy się banem.


REGULAMIN FORUM
DZIAŁ I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. REJESTRACJA NA FORUM OZNACZA AKCEPTACJĘ PONIŻSZEGO REGULAMINU. JEŚLI NIE AKCEPTUJESZ REGULAMINU TO OPUŚĆ TO MIEJSCE!
2. Korzystanie z niniejszego Forum jest dobrowolne.
3. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto.
4. Przed rozpoczęciem korzystania z Forum zapoznaj się koniecznie z NETYKIETĄ, która obowiązuje każdego użytkownika tego Forum.
5. Forum to powstało z myślą o wymianie doświadczeń w temacie TV-SAT i nie tylko, pomocy dla Użytkowników, którzy są mniej zaawansowani oraz miejscem, gdzie można podyskutować w miłej i przyjaznej atmosferze.
6. Większość działów na Forum posiada ZASADY SZCZEGÓŁOWE, charakterystyczne dla danego działu (np. publiczny zakaz podawania seriali, cd-key do programów itp.).
7. Administratorzy Forum nie odpowiadają za treści wyrażane przez użytkowników.
8. Administratorzy Forum nie odpowiadają za szkody, które mogą wyrządzić informacje zawarte na niniejszym Forum.
9. Posty naruszające regulamin będą usuwane z Forum, nagminne łamanie regulaminu skutkuje ostrzeżeniem, zakazem pisania lub blokadą konta - w ostateczności zaś skasowaniem konta i blokadą adresu IP.
10. Zabronione jest na forum reklamowanie lub promowanie swojej działalności, jak również umieszczanie postów, z treści których wynika powyższe. Zakaz ten obejmuje również nicki, podpisy, avatary, Prywatne Wiadomości (PW) oraz e-maile przesyłane do użytkowników.
11. Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, mające na celu jego obejście lub naruszające dobre obyczaje, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność lub zmierzające do naruszenia praw innych osób.
12. Zabronione jest umieszczanie na forum załączników z plikami firmware, listami kanałów oraz innymi typami plików do dekoderów satelitarnych (STB) oraz TV box. Zakaz ten dotyczy również umieszczania linków do zawartości zewnętrznej.

DZIAŁ II. ZASADY SZCZEGÓŁOWE
1. Zasady Szczegółowe, zwane także Regulaminami Działów to dodatkowe przepisy obowiązujące w danym Dziale, które uszczegóławiają niniejszy Regulamin.
2. Zasady Szczegółowe stanowią integralną część niniejszego Regulaminu.

DZIAŁ III. ZAKŁADANIE TEMATÓW I POSTOWANIE
1. Należy pisać poprawnie, bez błędów ortograficznych.
2. Przed założeniem nowego tematu, należy sprawdzić czy nie był już wcześniej omawiany.
3. Nie należy pisać postu pod własnym postem - do edycji postu służy przycisk "EDYTUJ".
4. Zabronione jest używanie kolorów w swoich postach. Kolory wykorzystywane są głównie przez Administratorów i Moderatorów do podkreślania swoich uwag w stosunku do innych Użytkowników, oraz ważnych spraw organizacyjnych związanych z Forum.
5. Nie należy pisać samymi DUŻYMI LITERAMI.
6. Nie należy używać wielokrotnych wykrzykników (!!!) i znaków zapytania (???) w treści tematów oraz w postach.
7. Zabronione jest centrowania postów.
8. Zabronione jest spamowanie i floodowanie.
9. Zabronione jest prowadzenie zbędnych polemik, składających się m.in. z dużej ilości krótkich postów bez treści merytorycznej, odbiegających w sposób znaczący od głównego tematu, a także ostrych wypowiedzi i kłótni. Wszelkie tematy, których forma przyjmie charakter czatu internetowego lub luźnej pogawędki, a które mogą być kontynuowane drogą Prywatnych Wiadomości, komunikatorów internetowych lub e-maili będą zamykane, ewentualnie usuwane będą konkretne posty. Ocena tematu pod kątem powyższego pozostaje w rękach Administratorów i Moderatorów forum i nie podlega dyskusji.

DZIAŁ IV. NAZWY UŻYTKOWNIKÓW (NICKI), AVATARY (ZDJĘCIA UŻYTKOWNIKÓW) I SYGNATURY (PODPISY)
1. Zabronione jest używania avatarów i sygnatur które zawierają treści drastyczne, pornograficzne, erotyczne, symbolizujące narkotyki i polityczne.
2. Sygnatura nie powinna zawierać wizualnie dużych obrazków.
3. Zabronione jest używania takiego samego avatara jak Administratorzy, Moderatorzy lub Użytkownicy Uprzywilejowani "VIP".
4. Zabronione jest umieszczania w sygnaturze linków do serwisów hostujących pliki, linków referencyjnych, linków do forów o tematyce sat, serwisów zarobkowych takich jak Chomikuj itp.
5. Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www.
6. Zastosowanie do nazw użytkowników, awatarów i sygnatur mają również przepisy Działu I. pkt. 10 i 11.

DZIAŁ V. SANKCJE
1. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego tematu oraz postu, który narusza Regulamin Forum, Regulaminy poszczególnych Działów i/lub Netykietę.
2. Usunięciu lub modyfikacji mogą podlegać w szczególności posty:
- nieczytelne pod względem stylistycznym,
- napisane wyłącznie dużymi literami albo innym kolorem niż czarnym,
- z rażącą ilością błędów ortograficznych,
- nie wnoszące treści merytorycznych,
- umieszczone "jeden pod drugim" przez tego samego nadawcę
- powielane w różnych miejscach na forum
- błędne pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa
- będące formą ogłoszenia
3. Ocena czy pkt 1. został naruszony przez użytkownika w jakimkolwiek zakresie oraz w jakim stopniu zależy tylko i wyłącznie od Administratora i Moderatora forum. W takim przypadku użytkownik może otrzymać ostrzeżenie lub zostać usunięty z forum (ban). Usunięcie z forum nie musi być poprzedzone ostrzeżeniem.
4. Naruszające regulamin nicki podlegają zmianie przez Administratora. Naruszające regulamin podpisy i avatary ulegają zmianie bądź usunięciu przez Administratorów oraz Moderatorów.
5. W przypadku podejrzenia, że doszło do popełnienia wykroczenia lub przestępstwa, o ewentualnym przestępstwie zostaną powiadomione organy ścigania.

DZIAŁ VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe, w posiadanie których wszedł Administrator w związku z rejestracją Użytkownika są traktowane jako poufne. W przypadku bezprawnego ujawnienia danych Właściciel forum ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
2. Użytkownik zgadza się, że wszystkie informacje, które wpisze będą przechowywane w bazie danych.
3. Dane i informacje wymienione w punkcie 1 i 2 są chronione.
Jednakże Administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
4. W przypadku wykorzystania Forum niezgodnie z Regulaminem lub z przepisami prawa, Administrator ma prawo przetwarzać dane osobowe Użytkownika w celu ustalenia jego odpowiedzialności, a także przekazać te dane odpowiednim organom władzy publicznej.
5. Skrypt tego Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze Użytkownika.
Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podał Użytkownik, a służą jedynie ułatwieniu korzystania z Forum.
6. Administrator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby trzecie, jawnie podanego (w tekście wiadomości lub podpisie) adresu e-mail użytkownika.
7. Administrator forum zastrzega sobie prawo do informowania użytkowników o zmianach/nowościach na forum jak też o konkursach organizowanych na nim za pomocą poczty elektronicznej lub PW - nie częściej jednak niż raz na miesiąc.

DZIAŁ VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na komputerze użytkownika. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które zostały podane przez użytkownika i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych przez użytkownika informacji oraz hasła.

admin
Site Admin
Posty: 17
Rejestracja: pn mar 20, 2017 8:12 am

Re: Regulamin Forum i zasady korzystania z forum

Post autor: admin » sob sty 26, 2019 9:59 am

15.01.2019
Z uwagi na prośby moderatorów, wprowadziliśmy dwie Złote Zasady, których łamanie poskutkuje natychmiastowym banem. Niestety, w miarę jak forum zyskuje na popularności pojawia się coraz więcej użytkowników-oszustów, którzy wyłudzają pieniądze za bardzo słabe usługi cccam (lub w ogóle robiąc scam). Z tego względu wprowadziliśmy na Forum Otwartym całkowity zakaz podawania jakichkolwiek linków do serwerów cccam.

ODPOWIEDZ